niedziela, 12 stycznia 2014

Chwilówki - trudne pytania part 1

To dziwne - bardzo dziwne -  już mój pierwszy wpis wywołał głosy zdziwienia głównie wśród moich znajomych, ale mam nadzieje, że reszta też zacznie je komentować :)

Z drugiej strony to fajnie, że mój debiut online został zauważony. Wracając jednak do tematu znajomych pytali mnie głównie czy nie obawiam się takich szybkich pożyczek online, kredytów SMS-owych czy chwilówek. Odpowiedź brzmi: chyba już nie!

`
Kiedyś byłem w Londynie - to jedno ze zdjęć!
Czy wiecie, że tam też są chwilówki i takiego rodzaju pożyczki?
Dlaczego CHYBA? Doszedłem do wniosku, że wszystko jest dla ludzi więc jeżeli mądrze się z tego korzysta jest OK. 

Dlaczego JUŻ NIE? Otóż znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania i czuję się nieco pewniej.

Poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania, które często się pojawiają w Internecie. Odpowiedzi te mają charakter ogólny i orientacyjny, ponieważ u każdego pożyczkodawcy zasady są minimalnie różne. Tak więc tutaj dowiesz się mniej więcej jak to działa, a na stronie konkretnego pożyczkodawcy sprawdzisz szczegóły, no i może znajdziesz odpowiedź na pytanie dlaczego mi to już nie przeszkadza. Teraz pozwolę sobie na umieszczę mojej pierwszej reklamy, bo notabene jedną z nielicznych stron na której znalazłem odpowiedzi na większość moich pytań to właśnie ta strona - chwilówki. Czy to jest przypadkiem kryptoreklama?

Kto może wziąć pożyczkę?

Pożyczki „chwilówk” może wziąć każdy obywatel Polski, który ukończył 18 (niekiedy 20) lat. Taka osoba zazwyczaj nie może być wpisana do rejestru dłużników. Ponieważ weryfikacja Twoich danych często odbywa się automatycznie, potrzebny będzie również telefon komórkowy i rachunek bankowy założony w polskim banku.

Jaką sumę mogę pożyczyć?


Średnio sumy chwilówek wahają się od 200-300 zł do 2.000-3.000 zł, a czasami nawet do 5.000 i 10.000 zł. Należy jednak pamiętać, iż kwota, którą możemy pożyczyć za pierwszym razem jest dużo niższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz