środa, 15 stycznia 2014

trudne pytania - reaktywacja

No to co myślę, że już czas opublikować kolejną porcję niewygodnych pytań i jeszcze bardziej niewygodnych odpowiedzi związanych z chwilówkami. Wiecie, tak się zastanawiam cały czas czy ja dobrze zrobiłem - kupując ten tablet ale przydaje mi się a czekać tyle do wypłaty i stracić okazję? Co o tym myślicie? A wracając do tematu oto chwilówki - reaktywacja.

Na jaką kwotę mogą wziąć pierwszą pożyczkę?

Chwilówki zobacz co możesz dostać!

Zwykle — za pierwszym razem — można otrzymać od 500 zł do 1.000 zł. Gdy spłacisz zaciągniętą pożyczkę w całości terminie, następnym razem będziesz mógł wziąć o kilkaset złotych więcej. I tak stopniowo twoja wiarygodność rośnie, aż do momentu, gdy będziesz mógł brać maksymalną kwotą chwilówki, która zwykle wynosi od 2.000 zł do 3.000 zł.
Powiem szczerze, że bardzo mi się podoba ta opcja. Ponieważ z łatwością można znaleźć firmę, w której dostałem pierwszą pożyczkę za darmo. Tak zupełnie bez kosztów, po miesiącu oddałem tyle co pożyczyłem – nikogo chyba nie muszę uświadamiać co to oznacza :)

Jak wziąć pożyczkę?

Wybierz pożyczkodawcę, którego oferta najbardziej Ci odpowiada. We wniosku podajesz swoje podstawowe dane, takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer dowodu osobistego. Po zatwierdzeniu formularza, pożyczkodawca poprosi Cię o potwierdzenie swoich danych.
Polega to zwykle na tym, że swojego konta bankowego, wysyłasz niewielki przelew na wskazany numer rachunku pożyczkodawcy – u mnie to był przelew na 1 grosz wiec dobrze, że mam konto w mBanku bo cena przelewu byłaby wyższa.
Dzięki temu firma ma pewność, że podane przez Ciebie dane są prawdziwe, no bo przecież zostały już zweryfikowane przez bank przy zakładaniu rachunku. Gdy potwierdzisz swoje dane, firma przelewa kwotę pożyczki na Twoje konto bankowe i już - po sprawie.

Jak spłacić pożyczkę?

Pożyczkę spłaca się wykonując w odpowiednim terminie przelew na rachunek pożyczkodawcy. Często można skorzystać z wygodnych płatności internetowych typu „Płace z…”.
Tak więc nie wiem czy jest czego się obawiać. A no może o jednej rzeczy należy stale pamiętać. Co prawda należy o tym pamiętać przy każdym rodzaju pożyczek czy to tych bankowych czy pozabankowych. To zawsze jest pożyczka i należy ją spłacać w terminie. A cała reszta? Należy umiejętnie korzystać z życia i cieszyć się nim – takie jest moje zdanie!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz