środa, 1 stycznia 2014

Mam fajny tablet dzięki Pożyczce SMS!

Ostatnio byłem na zakupach w sklepie elektronicznym. Tak wiem nie powinienem robić takich zakupów przed świętami – no cóż tablecik chodził za mną przez dłuższy okres czasu.  


Tablet Samsung dzięki pożyczce "chwilówce"
Mój Tablet - firmy nie wymienię by nie było :)
Mieli promocje na fajne tablety. Do wzięcia były ostatnie sztuki w rewelacyjnie niskich cenach! (pewnie to taki chwyt reklamowy – ale ten tablet chodził za mną naprawdę długi czas). Rozchodziły się jak ciepłe bułeczki. Miałem na koncie pięć stów, reszta w gotówce w domu, bo tak mi klienci płacą za zlecenia. Rodzina w górach, więc nie miał mi, kto zrobić przelewu ze swojego konta. Na szczęście miesiąc wcześniej brałem już błyskawiczną pożyczkę online.

Chwyciłem tablet, wysłałem SMSa z kwotą jaką chcę błyskawicznie pożyczyć i poszedłem szukać jakiegoś mocnego pokrowca aby od razu nie rozwalić nowego sprzętu. W między czasie, dosłownie w kilkanaście minut pieniądze znalazły się na moim koncie.

Dostałem SMSa z banku, że saldo rachunku się powiększyło. Poszedłem do kasy i tym oto sposobem, dzięki błyskawicznym pożyczkom sms wychaczyłem świenty tablet. Szczerze wątpię abym miał po co wracać, gdym wrócił się po gotówkę do domu przez całe miasto.

Bierzesz chwilówki i możesz cieszyć się nowym Tabletem
Przy takich promocjach, fajny sprzęt rozchodzi się jak na pniu. Po kilku dniach wpłaciłem gotówkę do banku i spłaciłem pożyczkę. Przy okazji moja wiarygodność pożyczkowa podskoczyła i teraz będę mógł brać już maksymalne kwoty. Jestem z tego mega zadowolony, bardzo fajne i wygodne rozwiązanie. Jeszcze kilka lat temu to było nie do pomyślenia. Na szczęście świat idzie do przodu i jest coraz wygodniej.

Dziś takie rzeczy jak pożyczka sms już nikogo nie dziwią. Ciekawe jak to będzie wyglądać za dziesięć, piętnaście lat. W każdym razie tablecik jest rewelacyjny, a wszystko dzięki błyskawicznej pożyczce przez sms.

I tak naprawdę tak zaczęła się moja przygoda z bankowością, no OK – przyznaję, że zaczęło się to nieco wcześniej niemniej jednak od tego czasu postanowiłem troszkę pisać na ten temat J 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz